General Contractors, Prime Contractors Ouderkerk aan den IJssel

2935 AR  Ouderkerk aan den IJssel
www.armainfra.nl

Informatie

Arma Infra BV is een resultaatgerichte onderneming met interessante ambities. Ons bedrijf is opgericht in 2003, en gevestigd in Ouderkerk aan den IJssel. Ons werkgebied bestrijkt het hele land, maar voornamelijk West-Nederland. Arma Infra BV is actief in de civiele techniek, cultuurtechniek en groenvoorzieningen. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd voor (hoofd) aannemers, bedrijven, overheidsinstellingen, particulieren, recreatieschappen en waterschappen. Wij zijn flexibel en daadkrachtig ingesteld en streven naar een correcte bedrijfsvoering. In onze organisatie is een kwaliteitsmanagement systeem geïntegreerd dat voldoet aan de norm NEN-EN-ISO 9001:2008 en VCA**2008/05. Doelstellingen van Arma Infra BV zijn het waarborgen van continuïteit en het vorm geven aan ambities. Opdrachtgevers en personeel spelen hierbij de belangrijkste rol. Daarnaast voert Arma Hoveniers werkzaamheden uit bij particulieren en overheden. Hierbij kunt u denken aan Cultuur technische werkzaamheden, maaien, beplanting, groenvoorzieningen. Bij particulieren verzorgen wij het complete pakket zoals het ontwerp en de aanleg van de tuin. Daarnaast verzorgen wij het totale onderhoud het gehele jaar door van uw tuin. U heeft het gemak en kunt heerlijk genieten van uw tuin. Wij letten we ook op de duurzaamheid van de te gebruiken materialen. We maken en onderhouden regelmatig diverse bestratingen, beplantingen, boomverzorging, vlonders, beschoeiingen, dijkverzwaringen t.b.v. bereikbaar maken van uw eigen huis aan een dijk voor onze klanten. Daarnaast hebben wij mooie orders uitgevoerd voor maken van paardenbakken en vijvers. Om deze partijen naar tevredenheid van dienst te zijn besteden wij aandacht aan arbeidsomstandigheden, financieel aantrekkelijke aanbiedingen, kwaliteit, milieu en nazorg. Op het moment realiseert Arma Infra BV dit door de positieve inzet van ca. 10 gemotiveerde medewerkers.

Keywords Bedrijven, Particulieren, Bestrating, Hekwerk, Sloopwerk, Timmerwerk, Trap / balustrade, Tuinaanleg / tuinonderhoud / tuinontwerp, Onderhoud, Graafwerkzaamheden.

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

General Contractors, Prime Contractors
0180684566 0180-684-566 +31180684566 0628820048 06-28820048 +31628820048