Meubelwinkel Ouderkerk aan den IJssel

info@deweerdwonenenslapen.nl
www.deweerdwonenenslapen.nl

Informatie

Al ruim 100 jaar is De Weerd Wonen & Slapen een gerenommeerd bedrijf waar vakmanschap gecombineerd wordt met de allernieuwste producten op het gebied van wonen en slapen, vloeren en raamdecoratie. Gevestigd in een ruime moderne winkel in Ouderkerk aan den IJssel en met recht onderscheidend als het aankomt op service en persoonlijke aandacht.

Keywords Bedrijven, Particulieren, Woontextiel, Trendy, Schuifdeurkast, Bedtextiel, Eenpersoonsbed, Ledikant, Tweepersoonsbed, Houten vloer, Parket, Vloer, Gordijnstof, Hor, Paneelgordijn, Label, Rivièra Maison, Bezorgservice, Gratis advies, Gratis offerte, Raamdecoratie, Bedden, Installatie / montage, Interieuradvies, Stofferen, Verkoop van woonaccessoires, Gordijnen, Matrassen, Stoffering, Vloeren, Landelijk / cottage / rustiek, Modern, Kunststof / PVC vloer, Laminaat, Tapijt, Rolgordijn, Forbo, Luxaflex, Vloerbedekking, Slaapkamer, Bed, Bedbodem / lattenbodem, Boxspring, Dekbed / kussen, Matras, Linoleum, Marmoleum, Tapijttegel, Traploper, Vinyl, Jaloezie, Lamellen, Plissé gordijn, Vitrage, Vouwgordijn, Showroom aanwezig.

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Meubelwinkel
0180681253 0180-681-253 +31180681253